Ons eerste herstelde zich goed van de blamage tegen W.H.V. en won met ruime cijfers van laagvlieger O.K.S.V. uit Overlangel.
Keldonk begon gretig aan de wedstrijd maar mede door de straffe tegenwind was het spel in het eerste half uur vrij rommelig. Beide ploegen streden voor wat ze waard waren, maar dit leidde nog niet tot echte kansen. Dit veranderde rond het half uur toen tot twee keer toe Mark van Haandel in stelling werd gebracht, maar evenzoveel keer voorkwam de keeper een Keldonkse voorsprong. De derde mogelijkheid, een vrije trap van zo’n 20 meter van het doel, werd door Mark heel droog, maar met precisie via de paal in het doel  geplaatst. Deze voorsprong kwam tot de rust niet meer in gevaar.
De tweede helft was koud vijf minuten bezig toen Sami vanaf de hoek zestien diagonaal als een bliksemschicht de bal in de verre hoek liet binnen ploffen. Vanaf dat moment speelde Keldonk in feite een gewonnen wedstrijd. Duane Villenueva maakte er op aangeven van Sami nog 3 – 0 van, waarna OKSV nog even tegen pruttelde, waarna Sami met zijn tweede doelpunt de overwinning definitief binnen knalde.