Als Keldonk gaat denken dat ze op halve kracht een wedstrijd kunnen winnen dan is het vragen om moeilijkheden. Dat bleek afgelopen zondag in Loosbroek waar ze aan de nummer laatst een punt cadeau deden.

Het eerste half uur was Keldonk superieur en reeg de kansen aan elkaar. Het duurde tot een kwartier voordat Keldonk ook daadwerkelijk de leiding nam. Rene van den Akker schoot vanaf randje zestien met een venijnig harde schuiver de bal onhoudbaar onder in de hoek.

Na 25 minuten reageerde Luuk Cremers heel attent op een terugspeelbal van W.H.V. en schoot de 2 – 0 binnen. Tot dan toe was er geen vuiltje aan de lucht, maar hierna werd Keldonk met de minuut slordiger en was het keeper Leon van den Acker die na een foutieve terugspeelbal zijn team voor een tegendoelpunt behoedde.

Ook na de rust bleef Keldonk aanmodderen en dachten spelers die normaal nog geen wei-paal uit te kunnen spelen dit vandaag wel te moeten kunnen met onnodig balverlies als gevolg. Spelers die normaal geen lange bal kunnen geven dachten dit vandaag wel te

kunnen, dit alles zonder succes. Bij de derde blinde terugspeelbal ging het fout en kon ook Leon niets meer uitrichten en kwam W.H.V. terug in de wedstrijd. De enige Keldonkse kans in de tweede helft was voor Sami, die na een vrije trap van Mark van Haandel knap binnen

schoot, maar de keeper wist te redden. Het was vanaf dat moment meer overleven dan nog een goede wedstrijd op de mat te leggen. Het slechte gevoel van menig Keldonk supporter werd twee minuten voor tijd werkelijkheid toen Loosbroek, niet eens onverdiend, uit een corner de gelijkmaker binnen kopte.

Dit was een slechte beurt, maar volgende week nieuwe kansen thuis tegen O.K.S.V. uit Overlangel. Kom op tijd want deze wedstrijd begint al om 14.00 uur.