In een voor Keldonk gemakkelijke wedstrijd, werd op de Koulberg, S.C. Loosbroek met 5 – 1 van de mat gespeeld.
Al na twee minuten spelen nam Keldonk de voorsprong, toen uit een corner van Pieter Verbrugge de bal voor de voeten van Erik van Loon viel, en die tikte simpel binnen. Hierna heerste Keldonk en het was  van toen af aan wachten op de genade klap. Kansen waren er genoeg, maar het duurde een half uur voordat daadwerkelijk de 2 – 0 op het bord kon. Roy van der Heijden ontfutselde de bal van de tegenstander en ging alleen op het doel af en met een fraaie lob gaf hij de keeper het nakijken. Het ging allemaal zo gemakkelijk dat de Keldonkse verdediging een beetje in slaap sukkelde en na een blundertje de bezoekers een penalty cadeau gaf. Hierdoor kwam Loosbroek terug in de wedstrijd 2 – 1.
Na de rust waren eerst de gasten dicht bij de gelijkmaker, maar daarna liep Keldonk binnen het kwartier naar 5 – 1 uit. Eerst was Tom van de Broek het eindstation van een mooie aanval, en daarna kopte Koen, na een strakke voorzet van Jan van den Acker, de 4 – 1 binnen. Niet veel later pikte invaller Sieb Sigmans de bal van een Loosbroek verdediger en liet vervolgens Tom van de Broek de 5 – 1 maken. Kansen op een nog grotere score waren er daarna nog wel, maar iedereen was met de 5 – 1 eindstand dik tevreden.