Op grond van de tweede helft hield Keldonk afgelopen zondag de dik verdiende drie punten op W.H.V. uit Loosbroek in eigen huis. Na een vroege achterstand herstelde Keldonk zich knap en behaalde gezien de kansen een mooie maar magere 3 – 1 overwinning.
Keldonk begon slordig aan de wedstrijd en kwam na een kwartier op 0 – 1 achter. Hierna werden er wel kansen gecreëerd maar dit was niet genoeg om de Loosbroekse doelman te verslaan. Zo schoot Damon van de Bos voorlangs en was niemand thuis om de bal binnen te schieten en zag Luuk Cremers zijn indraaiende corner van de lijn gehaald worden. Na een dik half uur kwam dan toch de gelijkmaker toen Rick van Nuland met zijn linker met precisie de bal onhoudbaar naar de rechter bovenhoek stuurde. Hierna raakte Tom van den Broek nog de lat en zo gingen de ploegen met een gelijke stand aan de thee.
In de tweede helft ging Keldonk met goed voetbal op jacht naar de overwinning. Tom van den Broek kwam vrij voor de kist maar schoot hard op de keeper. Rick van Nuland schoot tegen de paal en een goede kopbal van Luuk Cremers werd door de keeper gestopt. Er kwamen genoeg kansen, maar de bal wou er tot dan niet in. Na 25 minuten was het dan eindelijk raak. Na een goede voorzet van Jan van den Acker bekroonde Luuk Cremers, met een mooie kopbal, zijn goede wedstrijd met een doelpunt. Hierna vergat Keldonk door te drukken en opende, zonder echt gevaarlijk te worden, W.H.V. de jacht op de gelijkmaker. In die fase kreeg Keldonk nog steeds de betere kansen. Een prima voorzet van Luuk Cremers werd door twee man in goede positie gemist en Jan van den Acker schoot hard op de paal.
Tien minuten voor tijd maakte Verdi Rijthoven na goed doorzetten de 3 – 1 en daarmee was de wedstrijd beslist. Tom van den Broek kopte in de slotfase nog maar eens tegen de lat en illustreerde daarmee dat het ondanks de goede 3 – 1 overwinning het Keldonk vandaag echt niet meezat.