Keldonk maakte het zichzelf in de uitwedstrijd tegen Nederwetten onnodig moeilijk door een opgebouwde 0 – 2 voorsprong in de tweede helft weg te geven. Gelukkig wisten ze de schade in de laatste vijf minuten te herstellen en gingen op grond van de 2 – 4 overwinning toch nog tevreden van het veld. Keldonk begon fel aanvallend aan de wedstrijd en na twee minuten stonden ze al op voorsprong toen een in paniek geraakte Nederwettense verdediger de bal simpel langs zijn eigen keeper plaatste. Hierna bleef Keldonk de aanval zoeken en kreeg via Tom van de Broek die de paal raakte, en Mats Kerkhof die zijn inzet net over de kruising zag zeilen, goede kansen om snel verder uit te lopen. Het duurde tot een half uur voordat Keldonk de score verdubbelde. Roy van der Heijden pikte de bal van de voet van een verdediger en plaatste de bal daarna heel nauwkeurig onhoudbaar in het beneden hoekje. Ook hierna kreeg Keldonk kansen om de wedstrijd voor de rust te beslissen. Verdi van Rijthoven schoot hard op de vuisten van de keeper en ook een goede kans van Marcel van de Tillaart werd door de keeper gekeerd. Zo was de ruststand slechts 0 – 2 terwijl met een nulletje of vijf achterstand de thuisclub niks te klagen zou hebben.In de tweede helft werd het Keldonkse spel met de minuut slechter en leek er een soort bangheid in de ploeg te sluipen. Nederwetten werd het gevoel gegeven dat er nog iets te halen viel waardoor ze meer vertrouwen kregen en ook een paar kansen kregen.  Na een 100% kans gemist te hebben kwamen ze twintig minuten voor tijd terug in de wedstrijd. Keldonk rammelde van alle kanten en tien minuten later was het, na eerst twee goede reddingen van Leon van den Acker, plotseling 2 – 2. Met het inbrengen van Peter van Zutphen kwam er weer wat meer vuur in de ploeg en nadat hij al twee keer verdedigend belangrijk was geweest bracht hij bij de tweede paal, na een mooie voorzet van Mats Kerkhof zijn ploeg weer aan de leiding. In de laatste seconde was het Tom van de Broek die er, na een mooie diepe bal van opnieuw Mats Kerkhof, nog 2 – 4 van maakte. De drie punten zijn natuurlijk belangrijk, maar uit bij Boerdonk zal het beter moeten anders hoef je volgende week geen jas mee te nemen.