De laatste wedstrijd van het seizoen, thuis tegen Volkel 4, ging nipt en een beetje onterecht verloren. Binnen de minuut kwamen dankzij een prachtige goal van Maurice vd Linden op 1-0. Daarna nam Volkel de regie in handen en kwamen ze op dat moment niet onverdiend op een 1-3 voorsprong. De tweede helft was Keldonk beter maar verder dan de aansluitingstreffer van Roel van Haandel vlak voor tijd kwamen we niet.

Zo kwam een zeer lastig, lang en teleurstellend seizoen in stijl ten einde. Van de 25 wedstrijden die we hebben gevoetbald resulteerde er 21 in een nederlaag, 4 keer werd er gewonnen. De simpele conclusie is eigenlijk dat we op dit moment weinig te zoeken hebben in de 5de klasse. Ook al zijn we geen laatste geworden, de stille hoop is eigenlijk toch dat het bestuur van onze club ons met medewerking van de KNVB, naar de 6de klasse kan dirigeren. Met het vertrek van Maick Oosterholt, Marcel vd Tillaart, Mark Sigmans, Roel van Haandel ,allen naar de selectie. Frens Leenders, langdurig geblesseerd, Patrick Koolen niet 1x aanwezig geweest gedurende het seizoen, Ferdy vd Akker gestopt, hebben we teveel aan kwaliteit ingeleverd om een rol van betekenis te spelen. De spelers die overbleven hebben er alles aan gedaan om het tot een succes te maken maar met zoveel teleurstellingen werd ook diegene het plezier in het voetbal ontnomen. Nog zo'n seizoen wil niemand. Dit is niet alleen van toepassing voor het derde, ook het eerste en het tweede, hebben het bijzonder lastig gehad.

Joan Hanegraaf zwaaide gisterenavond na jarenlange trouwe dienst 'nogmaals' af als voetballer. Vele jaren ervaring gaan hiermee verloren. Zowel buiten als binnen het veld een betrouwbare kracht. Hij past vele jasjes maar die van voetballer en leider worden voor nu aan de wilgen gehangen. Via deze weg willen we hem nog een keer bedanken voor de jarenlange toewijding en passie die hij in de club, en Keldonk 3 in het bijzonder, heeft gestoken.