Keldonk greep afgelopen zondag de laatste strohalm stevig vast. Door de uitwedstrijd bij Boskant overtuigend met 0 -2 te winnen hebben ze wat lucht gekregen met de laatste plaats en is voorlopig van directe degradatie geen sprake meer.Keldonk liet vanaf het begin zien dat ze voor een goed resultaat naar Boskant waren afgereisd. Na tien minuten kreeg Keldonk via Tom van de Broek al een reële kans om de voorsprong te nemen, maar zijn kopbal ging rakelings naast het doel. Na een kwartier kwam de omslag in de wedstrijd. Eerst was er een wereld redding van keeper Jeppe Kerkhof die een voorsprong van Boskant voorkwam en in de tegen aanval werd een goede uittrap van Jeppe verlengd door Dusty van Wanrooij waarna Jan van den Acker met een subliem boogje de keeper van Boskant verschalkte. Gesterkt door deze voorsprong bleef Keldonk met veel werklust en een potje super teamspirit tot de rust overeind, en liepen de aanvallers van Boskant zich iets of wat gefrustreerd helemaal stuk op de sterke Keldonkse defensie. Ook de tweede helft hield Keldonk met een sterk collectief dapper stand en na een kwartier was Tom van de Broek na een goede combinatie met Jan van den Acker heel dicht bij de 0 – 2. Boskant ging steeds meer risico nemen waardoor Keldonk de ruimte kreeg voor tegenstoten. Een kwartier voor tijd zorgde een prachtige Keldonkse aanval voor de definitieve zege. Mats Kerkhof bediende Jan van den Acker op maat, die vervolgens op de andere vleugel de prima gelopen Rene van Lankveld aanspeelde en uit diens voorzet kopte Tom van de Broek prachtig tegendraads raak. Na deze voorsprong hield Keldonk prima stand en deed hiermee goede zaken om de kans op directe degradatie te ontlopen.