De stralende zon, het mooie doelpunt van Bart Bevers en het laatste fluitsignaal waren de hoogtepunten voor de mannen van het derde in een vrij kansloze wedstrijd tegen Festilent 5. Na pakweg een half uur voetballen kwamen we 4x in 1 minuut goed weg. Dankzij beide doelpalen, mannen op de lijn en een uitblinkende Jens van Zutphen wisten we ons doel nog schoon te houden. Het bleek slechts uitstel want luttele minuten later maakte de gasten toch het openingsdoelpunt. Ons gevaarlijkste moment voor doel was het gekraakte schot van Michel vd Akker. Vrij snel na rust prikte ze er nog 5 bij. Daarna scoorde Bart Bevers op aangeven van Rick vd Acker, hij bepaalde de eindstand op 1-6. Volgende week wacht ons een zware wedstrijd tegen virtueel koploper Erp 4.