Wodan, een fusieclub uit het stadsdeel Woensel in Eindhoven, heeft bijna net zoveel leden als Keldonk aan inwoners. Op het prachtige sportpark wat overigens weinig aan sfeer uitstraalde had Keldonk weinig in te brengen, en mag zich nog gelukkig prijzen dat het slechts bij een 3 - 0 nederlaag bleef.

Een half uur hield Keldonk, mede dankzij goede reddingen van keeper Jeppe Kerkhof, de Eindhovenaren van score af. Na de opgelopen achterstand greep trainer Peter van de Heuvel in en werd de als laatste man geposteerde Bouafra mee naar het front gestuurd. Keldonk kon echter voorin geen vuist maken en moest zich merendeels beperken tot het voorkomen van grotere schade. Op slag van rust werd de Keldonkse achterstand verdubbeld waardoor het uitzicht op een beter resultaat nog kleiner werd.

Snel na de hervatting liep Wodan naar 3 - 0 uit en konden alle goede bedoelingen die in de rust waren besproken de kast in. Wodan schakelde een tandje terug waardoor Keldonk nog redelijk overeind bleef en ook een paar speldprikjes uit kon delen. Zo kopte Tom van de Broek uit een goede voorzet van Rene van Lankveld net over en kon, na een goedlopende Keldonkse aanval, Dusty van Wanrooy de twijfelachtige eer nog redden maar die kopte in goede positie jammerlijk over.

Na twee ex-derde klassers wacht volgende week de thuiswedstrijd tegen Meijerijstad genoot Boskant en hopelijk hebben we dan iets meer in de pap te brokkelen.